Kjøpsvilkår


PRISER OG BETALING 
 
Alle priser på miao.no er inkludert MVA.
 
All betaling av varer kjøpt på nettsiden til miao.no skjer via Klarna, PayPal eller de kreditt- /debetkort som er oppgitt på nettsiden.
 
 
REGISTRERING AV INFORMASJON


Opplysninger om kunder registreres kun i forbindelse med salg. Informasjonen du oppgir er konfidensiell og ingen informasjon sendes videre eller selges til tredje part. Registrerer du deg som mottaker av nyhetsbrev i handleprosessen vil kun ditt navn og epostadressen du oppgir brukes til dette formålet. MIAO lagrer ingen opplysninger om kredittkort.  
 
FRAKT

 
Vi sendere alle bestillinger, der annet ikke er avtalt, som brev eller postpakke gjennom Posten / Bring. Du må selv og hente pakken på ditt lokale postkontor. For varer vi har på lager gjelder leveringstid i henhold til Posten/Bring, normalt mellom 1-5 dager avhengig av hvor i landet du bor. Dersom varen ikke er på lager vil vi kontakte deg på e-post med informasjon om forventet leveringstid. Du vil da få mulighet til å heve kjøpet dersom du ønsker det.
 
Det er kjøperens ansvar å sørge for at den adressen som blir oppgitt ved bestillingen er korrekt. Dersom pakken ikke hentes innen 14 dager på postkontoret blir pakken sendt i retur til oss. Dersom kjøper ønsker at pakken skal sendes på nytt må han/hun selv betale for dette.
 
For kunder i utlandet                                                                                                             Ta kontakt med oss for å få betingelser og portoutgifter for forsendelse til utlandet.

 
For wholesalers and customers abroad
Please send us as an e-mail for quotes, terms and conditions.
 
ANGRERETT OG REKLAMASJON:
 
Undersøkelse av produkt
Når du mottar produktet anbefaler vi at du straks undersøker om det er i samsvar med bestillingen din, om det er blitt skadet under transporten eller om det ellers har mangler. Hvis produktet ikke samsvarer med bestillingen din, eller har mangler, må du melde fra til oss så snart som mulig (se under punktet Reklamasjon).
   
 
Reklamasjon
Vi følger Forbrukerkjøpsloven. Det betyr at dersom et produkt, eller flere produkter, som du har bestilt hos oss har feil eller mangler kan du enten kreve omlevering, prisavslag eller heving av kjøpet. For å kunne gjøre en mangel gjeldende må vi få beskjed om dette i rimelig tid etter at du oppdaget eller burde ha oppdaget feilen.
 
Vi trenger følgende informasjon: navn, kundenummer, kjøpsdato og hva reklamasjonen gjelder.
 
Det enkleste er å sende en e-post om dette til: miaosilk.no@gmail.com eller bruk kontaktskjemaet på nettsidene våre.
 
Du kan lese lovteksten til Forbrukerkjøpsloven hos Lovdata: https://lovdata.no/dokument/NL/lov/2002-06-21-34
 
Angrerett
Vi følger Angrerettloven. Det betyr at du har ubetinget angrerett innen 14 dager etter at du har mottatt produktet.
 
Dersom du ønsker å benytte deg av angreretten må du gi oss beskjed om dette innen 14 dager etter at du har mottatt produktet. Det stilles ingen formelle krav til meldingen, men vi anbefaler at du gjør det skriftlig.
 
Vi trenger følgende informasjon: navn, kundenummer, kjøpsdato og hvilket/hvilke produkt/produkter dette gjelder.
 
Det enkleste er å sende informasjon på e-post til oss: miaosilk.no@gmail.com, eller bruk kontaktskjemaet på nettsidene våre.
 
Du kan lese lovteksten til Angrerettloven hos Lovdata: https://lovdata.no/dokument/NL/lov/2014-06-20-27
 
 
Retur av vare
 
Dersom du benytter deg av angreretten (oppheve kjøpet) må du selv dekke returkostnadene. Du kan altså ikke benytte postoppkrav.
 
Produktet må returneres i samme stand som da du fikk det, og i originalemballasjen.
 
Sammen med det returnerte produktet må du legge ved bestillingsdokumentasjon (ordrebekreftelse / kvittering)
 
Har du allerede betalt for produktet/produktene, vil vi tilbakebetale beløpet til deg så snart vi mottar produktet/produktene i retur.
 
Returadresse:
 
MIAO
v/ Lixuan Meng
Nordstien 18,
6411 Molde